שירותי מחשוב לעסקים – מתקדמים ומקיפים

עם חברת טל-אר תזכו לשירותי מחשוב לעסק מתקדמים. השירותים מקיפים את כל צורכי המחשוב של העסק, לרבות רכישת והתקנת מחשבים שולחניים וניידים, התקנת שרתים, התקנת חומרה ותוכנה, ניהול פרויקטים, שירותי תחזוקה שוטפים, שירותי תקשורת ואבטחה.

שירותי החברה מיועדים לעסקים מכל ענפי המשק בכל קנה מידה, עם חבילות מותאמות אישית לכל צורך ורמת פעילות של עסקים קטנים, בינוניים וגדולים.

למידע נוסף לחצו כאן

 

מגוון שירותי מחשוב

שירותי מחשוב לעסקים של חברתנו מספקים מענה לכל צורך בתחום. בין היתר חברתנו מתמחה בהקמה של תשתיות מחשבים ואספקת ציוד היקפי, מחשבים ניידים ושולחניים, מסכים, שרתים וחדרי שרתים וסיבים אופטיים. בנוסף אנו מספקים שירותי תקשורת למחשבים וקישוריות לאינטרנט. זאת לצד מכירת והתקנת תוכנות מורשות של מייקרוסופט, והתקנת תוכנות אנטי וירוס. כמו כן אנו מייעצים ומקימים רשתות מחשוב ותומכים ומתחזקים ברשתות קיימות, מספקים חומרות ותוכנות אבטחת מידע כמו JUNIPER ו- FIRWALLS, ומספקים פתרונות לקישוריות IP וטרמינל ועוד.

במקביל לשירותי מחשוב עסקי אנו גם מספקים מענה שלם לצורכי תקשורת ואבטחה של עסקים, עם אספקה והתקנה של מרכזיות וטלפניות, התקנת תשתיות ומערכות תקשורת ובטחון ועוד.

שירותי מחשוב לעסקים קטנים

חבילות שירות מותאמות לכל צורך

עמנו כל לקוח זוכה לחבילת שירותי מחשוב המתאימה לצורכי העסק שלו, בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול. החבילה הנבחרת תספק מענה שוטף לכל צורכי מחשוב של העסק ותוריד את הדאגה וההתעסקות עם מערכות אלו. כך למשל, לעסקים קטנים אנו מציעים חבילת שירות ותחזוקה שוטפים הכוללים התקנת שרת איכותי של מותג מוכר המחובר לעשר תחנות, ואילו לעסקים בינוניים אנו מציעים חבילה הכוללת שרת מותג שמחובר לעשרים וחמש תחנות, בעוד שלעסקים גדולים נוכל להציע חבילת שירות ותחזוקה של שרת מותג המחובר לחמישים תחנות מחשוב.

כמו כן, כל חבילה כוללת בתוכה טיפול ללא הגבלה בתקלות שונות במערכות המחשוב עם הגעה של טכנאי לעסק במידת הצורך. זאת לצד טיפול בכל צורכי שרת מקומי, שירותי ענן ודוא"ל, גיבוי מלא של מידע והספקת הגנה נגד תוכנות זדוניות ווירוסים.

 

מוצרי מחשוב איכותיים ומתקדמים

הלקוחות של חברתנו זוכים לקבל מוצרים איכותיים ומתקדמים העונים באופן שלם לצורכי המחשוב של העסק שלהם. מוצרים אלו כוללים למשל:

 

הזמנת שירותי מחשוב לעסקים קטנים או גדולים

להזמנת שירותי מחשוב לעסק ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר של חברתנו או צרו קשר עם טל-אר בטלפון 04-8208222 או במייל [email protected].