מקור מקצועי ואמין עבור פתרונות מחשוב לעסק

מערכת המחשוב בעסק ישנה ולא מתאימה לצרכים העכשוויים? מבקשים סיוע של חברות פתרונות מחשוב מומלצות? כדאי שתצרו קשר עם חברת טל-אר הותיקה והמוערכת, המתמחה במתן פתרונות מחשוב לעסקים וארגונים.

למידע נוסף לחצו כאן

 

פתרונות מחשוב שלמים לכל צורך

לחברתנו יש את כל הניסיון, האמצעים והידע על מנת לספק פתרונות מחשוב לעסק בכל קנה מידה, בין אם מדובר בפתרונות מחשוב לעסקים קטנים, בינוניים או גדולים. פתרונות מחשוב אלו כוללים שיווק, התקנה ותחזוקה של שרתים, מערכות ורשתות מחשבים, מחשבים אישיים וניידים, תוכנות וחומרות, שירותי דוא"ל, שירותי ענן ואינטרנט ועוד.

שירותנו ממשיכים לכל צורכי תשתיות המחשבים והתקשורת של העסק עם ניהול מקיף של פרויקטים, וכן עם הספקה של כל ציוד נדרש, פריסה של התשתיות, הקמה של ארונות תקשורת ושל חדרי וחוות שרתים, התקנת סיבים אופטיים, ציוד עבור צורכי תקשורת אקטיבית ופסיבית וכדומה.

וזה עוד לא הכל. במקביל לשירותי מחשבים אנו גם מספקים שירותי תקשורת מקצועיים הכוללים בין היתר אספקה והתקנה של מרכזיות עם כל ציוד נלווה נדרש, לצד מענה לכל צורכי האבטחה של העסק עם שיווק והתקנה של מצלמות אבטחה, בקרות כניסה וכיוצא בזאת.

שירות אמין ומקצועי ללא פשרות

עשרות אלפי לקוחות בכל קנה מידה, מכל רחבי הארץ ומקשת רחבה של ענפים, פונים אלינו לקבלת שירותי מחשוב כבר שלושים שנה. זאת בזכות שירות אמין, מקצועי וחסר פשרות שאנו מספקים. לקוחות של חברתנו מכל ענף כמו מעולם ההייטק , תעשייה, תיירות, נדל"ן, רשויות מקומיות, עורכי דין וכעוד, זוכים לקבלת פתרונות מחשוב איכותיים ומקיפים העונים במדויק לכל צרכיהם, לרבות שירותי ייעוץ, רכישת ציוד איכותי מתאים והתקנתו, ועד לתחזוקתו השוטפת.

פתרונות מקצועיים אלו מבוססים על היכולת לשקף ללקוח תמונה מלאה של צורכי המחשוב, ציוד מתח נמוך והתקשורת של חברתנו. אנו מספקים ללקוחותינו רק ציוד איכותי שמיוצר על ידי מותגים עולמיים מוכרים ומעורכים, הנבחר על ידינו בקפידה מבחינת איכות, אמינות ועמידות.

 

פתרונות מחשוב בהתאמה אישית

כל לקוח של חברתנו זוכה לקבל פתרונות מחשוב מתקדמים המותאמים אישית לצורכי העסק, גודלו, מאפייניו, יעדיו , צורת עבודתו, מספר עמדות מחשוב, מספר עובדים, כמות לקוחות, שירותים מוצעים וכן הלאה. לשם כך נדאג להכיר את פעילות העסק וצרכיו ונברר מהו היקף הפעילות שלו. כמו כן נדאג להתאים פתרונות אלו למסגרות התקציב של הלקוח עם בחינת עלויות רכישת ציוד, עלויות רישוי ועלויות החזקה שוטפת.

כל זאת בראייה ארוכת טווח הלוקחת בחשבון יעדים עתידיים צפויים ומבוקשים, ושומרת על רמה גבוהה של גמישות בפתרונות המסופקים. בנוסף, חברתנו ממשיכה ללוות את לקוחותיה לאורך השנים ולהתאים את צורכי המחשוב והתקשורת שלה לשינויים שחלים בעסק, בין אם הוא גדל או מצטמצם, עובר למתחם או לתחום או חדש, פותח עוד סניפים וכדומה.

 

פתרונות איכותיים ומתקדמים

כל פתרון מחשוב וכל ציוד המוצע על ידנו הינו מיסודו איכותי ומתקדם. כך למשל, אנו מספקים ומתקינים מחשבים ניידים בשלל דגמים, מאפיינים ומידות, עם מודם סלולארי מובנה הדורש רק לרכוש כרטיס סים. כמו כן אנו מציעים ללקוחותינו מחשבים ניידים עם כונני SSD בעלי יכולת תגבוה מהירה ביותר, לצד מחשבים עם תחנת עגינה במשרד. בנוסף, אנו מספקים שירותי מחשוב למחשבים ניידים דרך האתר של הלקוח, המוצעים עם אחריות הנעה בין שנה לשלוש שנים.

 

לפתרונות מחשוב מתקדמים

לפתרונות מחשוב מתקדמים ואיכותיים, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם טל-אר בטלפון 04-8208222 או במייל [email protected].