מרכזיות תקשורת מתקדמות

חברת טל-אר פתרונות תקשורת מחשוב ורשתות מספקת לחברות וארגונים מרכזיות תקשורת איכותיות הכוללות מרכזיות IP, מרכזיות אנלוגיות ודיגיטאליות. מרכזיות אלו מספקות מענה מתקדם למגוון צרכי תקשורת של העסק, לרבות דואר קולי, נתבים ומענים קוליים, רישום שיחות, שיחות ועידה, מערכות IVR, מערכות הקלטה, מערכות CTI ומערכות CALL CENTER.

למידע נוסף לחצו כאן

 

מרכזיות טלפונים לעסקים

אצלנו תוכלו למצוא מגוון מרכזיות טלפון מתקדמות המבוססות על מערכת ממוחשבת שמאגדת את קווי הטלפון באופן דיגיטאלי אנלוגי או IP ומנתבת אותם לשלוחות ומכשירי קצה שונים. יש לציין כי מחיר מרכזיות טלפון והפונקציות שהן מספקות משתנה בין כל סוג של מערכת. כך למשל, מרכזיית IP הינה מערכת מתקדמת המתאימה גם לארגונים גדולים, הנתמכת ברשת האינטרנט ומספקת לעסק שלל פונקציות של תקשורת עם עלות שימוש שוטף כדאית. זאת בעוד שמרכזיות אנלוגיות יכולות להתאים לצורכי עסקים קטנים עד בינוניים ועלותן יחסית נמוכה. הן יכולות לתמוך בעד עשרים וארבע שלוחות פנימיות ועד שמונה קווי חוץ. בימנו מרכזיות אנלוגיות מתקדמות מאפשרות חיבור לטלפון חכם ומסופקות עם מגוון אמצעי ניטור.

 

התקנת מרכזיות תקשורת בעסק

התקנת מרכזיית תקשורת מבוססת על אפיון והגדרת צורכי העסק וסוג הטלפוניה שנבחרה עבורו מהמלאי המתקדם שיש לנו. הגדרות תקשורת של העסק לוקחות בחשבון צרכים עתידיים ומתוכננות בהתאם עם רמה גבוהה של גמישות ואפשרויות לשינויים. על פי הגדרות אלו צוות מקצועי ומיומן ידאג להתקין ולפרוס תשתיות נאותות בחללים השונים של בית העסק, שיתחברו לשלוחות השונות ויסופקו ממכשירי קצה. בנוסף, בהגדרת המרכזייה יוספו פונקציות שונות שנדרשות על ידי הארגון. אנו גם מספקים שירותים משלימים הכוללים מערכותCALL CENTER, מערכות בקרת כניסה, תוכנות ישום שיחות ומערכות להקלטת שיחות.

מרכזיות תקשורת

מרכזיות IP מתקדמות

בין סוגי המרכזיות בשוק בולטות במיוחד מרכזיות ip המתפקדות בעזרת טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לנתב שיחות גם בענן דרך רשת האינטרנט וגם דרך קווי טלפון רגילים. מרכזיות אלו יותר זולות ויותר פשוטות להתקנה ולשימוש, עם מכשירי קצה המתחברים דרך רשת האינטרנט. כמו כן, עלות שיחות ושיחות לחו"ל הרבה יותר זולה במרכזיות אלו ושיחות בין עובדי החברה כלל לא עולות כסף. מעבר לכך מדובר באמצעי תקשורת אמין במיוחד, עם תקשורת ברורה ויציבה, שחוסך בעלויות, מציג רמה גבוהה של ניידות וגמישות, פשוט לתחזוקה ומציע מגוון עשיר ומתקדם של פונקציות.

 

בחירת מרכזיה לעסק

בכדי שהתקשורת של ארגון תהיה מוצלחת יש לשים דגש על בחירה נכונה של מרכזיה עבורו. כך למשל, יש להחליט אם יש צורך במרכזיה פיזית או מרכזיה בטכנולוגית ענן. כמו כן יש להבין את מספר השלוחות הנדרשות לצורכי פנים וחוץ ולהגדיר את סוג הקווים הנדרש ומאפייני מכשירי הקצה. מעבר לכך יש להבין אילו פונקציות ושירותים המרכזייה נדרשת לספק ומהו התקציב האפשרי עבור שירותי מרכזיה. בכדי לבחור במרכזיית תקשורת מתאימה חשוב להכיר את סוגי ודגמי המרכזיות הקיימות בשוק על מאפייניהן השונים ומהם לבחור במרכזיה ושירותים נלווים נחוצים.

 

להזמנת מרכזית תקשורת

להזמנת מרכזיות טלפון במחיר משתלם, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת טל-אר בטלפון 04-8208222 או במייל [email protected].