אודות מיקור חוץ IT

חברת טל-אר פתרונות תקשורת ומחשוב מציעה ללקוחותיה מגוון מסלולי שירות IT, הכוללים גם מיקור חוץ IT עם הצבה של טכנאי או מנהל רשת קבוע בעסק שלכם, שמסופק לו מחליף במידת הצורך, לצד תמיכה של מומחי החברה למקרים מורכבים. מדובר בשירות מקצועי ומתקדם החוסך לעסק יחסי מעביד-עובד, ושמתאים בעיקר לחברות עם צורכי System גבוהים או חברות גדולות.

לא יודעים מה זה IT או מה זה מיקור חוץ IT? כדאי לכם להמשיך לקרוא את המאמר.

למידע נוסף לחצו כאן

 

קצת על מיקור חוץ

מיקור חוץ או בלועזית Outsourcing הינה שיטת עבודה מקובלת בימנו בה ארגון שוכר שירות של חברה חיצונית בכדי לבצע תפקידים ומשימות נחוצות, זמניות או קבועות, שאינן מפעילויות הליבה של העסק, למשל עבור שירות לקוחות, ניהול פרויקטים, ראיית חשבון, שיווק ופרסום, ניהול מחסן או עבור IT. הביקוש לשיטת עבודה זו נובע מהיותה מורידה מכתפי העסק את הצורך להשקיע משאבים לאיתור והעסקת עובדים מתאימים והכשרתם בתחום, וכך מאפשרת לו להתמקד בנושאי ליבה באופן שלא אחת חוסך בזמן ועלויות.

מיקור חוץ IT

מה זה IT?

המונח IT או בשמו המלא Information Technology שפירושו בעברית טכנולוגית מידע, הינו תחום ותיק הקיים מתחילת חדירת המחשבים למשק, אשר בפועל חדר לשוק רק בעשורים האחרונים. זאת במקביל לעלייה בפעילות ממוחשבת של עסקים והתלות שלהם בתפקוד של מערכות ממוחשבות להתנהלותם השוטפת.

שירותי IT המוצעים לעסקים מספקים מענה לקשת רחבה של צרכים במערכות מחשוב ותקשורת. עם השנים שירותי IT הפכו ליותר ממוקדים בצרכים ספציפיים של ארגונים, ולא אחת התרחבו מעבר לצרכים של עיבוד מידע. הצרכים כוללים בין היתר תכנון והקמת מערכי מחשוב ותשתיות מחשבים ותקשורת, תחזוקת מחשבים, תכנון והקמת חדרי שרתים, ניהול פרויקטים, מחשוב בענן, אבטחת מידע, אספקת והתקנת מוצרי תוכנה וחומרה ועוד.

 

שירותי מיקור חוץ IT

בכדי לזכות בשירותי IT יעילים יש צורך באיש מקצוע. את השירות החברה יכולה לקבל על ידי איתור והעסקת איש מקצוע והכשרתו בתחום, ולחילופין ניתן כיום לקבל שירותי IT ממקור חיצוני כפי שחברתנו מציעה. מדובר בשירות המוצע לקשת רחבה של צרכים, כולל תכנון ואפיון רשת מחשבים ותקשורת, פריסת תשתיות והתקנת מערכת מחשוב, ועבור צורכי תחזוקה שוטפת.

בחירה במיקור חוץ לצורכי IT של הארגון מונעת התפזרות לתחומים משניים ומאפשרת לעובדים ומנהלים להתמקד בפעילות הליבה באופן שוטף ויעיל, עם מערכות מחשוב מותאמות הפועלות ללא תקלות וללא צורך להתעסק בתפקוד של מערכי המחשוב השונים של הארגון.

 

לשירותי מיקור חוץ IT

לשירותי חברת מיקור חוץ IT, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר של חברתנו או צרו קשר עם חברת טל-אר בטלפון 04-8208222 או במייל [email protected].