כל מה שצריך עבור מחשוב משרדי
עומדים בפני מעבר או פתיחת משרד חדש? מתכננים לשדרג משרד קיים? בראש סדרי העדיפויות שלכם צריך להיות מחשוב משרדי מקצועי ומתקדם. מדובר בציוד מחשוב כפי שמציעה החברה הוותיקה והמוערכת טל-אר בהתאמה אישית מלאה, עם מוצרים איכותיים, אמינים ומתקדמים המיוצרים על ידי מותגים המובילים בעולם.
מה כולל מחשוב משרדי
מחשוב משרדי מורכב משורה ארוכה של פריטים הכוללים בין היתר תוכנות אופיס, מערכות הפעלה, תוכנות אנטי וירוס ואבטחת מידע, וכן שרתים, מחשבים ניידים, מחשבים שולחניים אישיים, מסכים, מערכות מחשוב, וקישוריות לאינטרנט. בנוסף, צורכי תקשורת מחשבים יכולים לכלול סוגים שונים של מרכזיות, מערכות כריזה, מערכות הקלטה ורישום שיחות ועוד. כל זאת מוצע על ידי חברתנו לצד התקנה של תשתיות למחשבים ותקשורת, הכוללת למשל הקמה של חדר שרתים, התקנת ציוד היקפי, סיבים אופטיים, וכן חיבור של מערכות אבטחה לרשת המחשוב, חיבור של מערכות אודיו, מערכות מולטי מדיה לחדרי ישיבות ועוד.
מה באמת אתם צריכים?
כאמור, בימינו מחשוב משרדי כולל מבחר עצום של אפשרויות, ציוד, תשתיות ומוצרים. מתוך מבחר זה כל משרד נדרש לבחור בציוד רלוונטי ונכון לצרכיו, ובכדי לאתר ציוד שכזה ולא לבזבז משאבים על ציוד מתקדם שאין למעשה צורך בו, כדאי לפנות לקבלת ייעוץ מקצועי כפי שאנו מציעים. ביחד עמכם נבחן את נתוני העסק והמשרד, מספר עמדות נדרשות, כמות עובדים, שיטות עבודה, התנהלות מול לקוחות וספקים, אמצעי תקשורות חיוניים, מגבלות תקציב וכדומה. נתונים אלו ונוספים יאפשרו להכין למשרד מערך מחשוב איכותי ויעיל, להבין איזה ציוד מחשבים נחוץ למשרד לו, היכן להתקינו ואילו פונקציות חשוב שהוא יכלול.
רכישת והתקנת ציוד מחשוב
ציוד מחשוב משרדי מורכב מכמות מגוונת של פריטים, כמו שרתים, מחשבים ניידים, מחשבים שולחניים, ציוד נלווה, תשתיות תקשורת, חומרה, תוכנה ועוד. אם מנסים לרכוש פריטים אלו לבד נדרשת השקעה של זמן יקר בחיפוש אחר ספקים, השוואת מחירים, הזמנת המוצר והמתנה לקבלתו, הזמנת טכנאי לפריסות והתקנות וכדומה. מנגד, תוכלו להיעזר בשירותי חברתנו המרכזת עבורכם את כל צורכי המחשוב המשרדי, עם ציוד איכותי מתאים שיש מאחוריו מותג אמין ומוכר, ועם מחירים משתלמים ואחריות מקיפה וארוכת טווח. את המוצרים נדאג לספק לכם במועד שנקבע ולהתקינם באופן מקצועי, נכון ויעיל המותאם למבנה המשרד וצרכי העבודה שלו.
תחזוקת מחשוב משרדי
לאחר שקניתם והתקנתם מחשוב משרדי יש גם לדאוג לתחזוקתו השוטפת המבטיחה את תפקודו התקין, היותו נקי מוירוסים ומחדירה של גורמים לא מאושריםף והתאמתו לצרכים משתנים של העסק ושל המשרד. גם כאן חברתנו נכנסת לתמונה עם שירותי תמיכה ותחזוקה מקצועיים המוצעים במגוון מסלולים, הכוללים:
- ריטיינר- שירות מלא שמתאים לעסק בכל קנה מידה, עם טיפול שוטף בכל בעיה ללא חיובים נוספים וביצוע בדיקות שוטפות שאנו יוזמים.
- מיקור חוץ- שירות המתאים לעסקים גדולים עם הצבה בבית העסק של איש צוות מטעמנו, טכנאי או מנהל רשתות, לצד קבלת תמיכה של מומחי חברתנו במידת הצורך.
- בנק שעות- שירותי תחזוקה בהתאם למספר שעות עבודה, שמחירן יורד ככול שבנק השעות יותר גדול.
- לפי קריאה- שירות המסופק בהתאם לקריאה של הלקוח עם תשלום לפי שעות עבודה.
שירותי מחשוב משרדי
להזמנת שירותי מחשוב משרדי מקיפים, מתקדמים ואיכותיים, ולעוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר של חברתנו או צרו קשר עם טל-אר בטלפון 04-8208222 או במייל [email protected].