טלפוניה שירותי תקשורת מגוונים
חברת טל-אר פתרונות תקשורת מחשוב ורשתות מציעה ללקוחותיה העסקיים מבחר מתקדם של סוגי ודגמי טלפוניה שירותי תקשורת, הכולל מרכזיות אנלוגיות, דיגיטליות וענן. טלפוניות אלו מסופקות עם מערכות עזר המעניקות מגוון אפשרויות של שירותי תקשורת חיוניים. על שירותי התקשורת טלפוניה ובחירה נכונה יוסבר בקצרה בהמשך.
מערכות עזר לשדרוג שירותי תקשורת
בימינו טלפניות מוצעות עם מגוון מערכות עזר המשדרגות את שירותי התקשורת שלהן, ואשר כוללות פונקציות שונות כדוגמת:
- מענה קולי- יחידת עזר של מענה אוטומטי עבור שיחות נכנסות הפועלת כאשר המענה האנושי אינו פנוי לקבל את השיחה.
- ניתוב שיחות- מערכת אוטומטית לשיחות נכנסות עם תפריט לבחירת מחלקה מבוקשת בארגון. מערכות אלו ניתנות להתאמה אישית והן מוצעות עם פונקציות שונות כמו שליטה מרחוק, השארת הודעות, זיהוי של שלוחה תפוסה או פנויה ועוד.
- דואר קולי- מערכת המספקת תא קולי לכל שלוחות בארגון. היא מוצעת עם תפריטים שונים ועם מספר משתנה של שעות הקלטה שיכול להיות גם ללא הגבלה. כמו כן קיימות מערכות הנשלחות למייל אישי של משתמש השלוחה. דואר קולי יכול גם לכלול שירותי פקס הנשלחים אף הם למייל של המשתמש.
- מוסיקת המתנה- מוסיקת רקע הנשמעת בעת הפנית שיחות והמתנה למענה אנושי, המוצעת עם מגוון פונקציות. כך למשל, ניתן לבחור בכל מוסיקה מבוקשת להמתנה וגם להשמיע תוכן שיווקי, הסברתי או כל מידע אחר.
בחירת טלפוניה מתאימה
מתלבטים איזה טלפוניה מתאימה לעסק שלכם? לרשותכם עומד צוות מקצועי של חברתנו שיסייע לכם בבחירה נכונה של טלפוניה. בנוסף, לפניכם מספר עצות בסיסיות לבחירת טלפוניה.
- מספר משתמשים- בכדי לקבל מטלפוניה שירותי תקשורת הולמים היא נדרשת להתאים למספר המשתמשים בארגון תוך בחינת אפשרויות גידול עתידיות, כאשר לרוב יש לבחור במערכת המתאימה לפי שלושה ממספר משתמשים נוכחי.
- סוג של קווי תקשורת- הסוג של קווי תקשורת, בין אם אנלוגיים או דיגיטאליים, ייקבע בהתאם לצרכי הארגון, מספר שלוחות פנים ארגוניות שיש בו, וכן באם התקשורת מרוכזת במתחם אחד או מפוזרת בכמה מבנים או סניפים. עוד יש לבחון את הגורמים השונים שעימם הארגון נמצא בקשר ובאם הם נמצאים בארץ או בחו"ל.
- מאפייני שלוחות- יש גם לבחור במרכזיה בהתאם לצרכים מבוקשים מהשלוחות שלה, בין אם מדובר בעמדות רגילות, חכמות, אל חוטיות וכדומה.
- ציוד נלווה- חשוב גם לבחון ציוד נלווה הנדרש עבור הטלפוניה כמו מענה אוטומטי, רישום שיחות, ניתוב שיחות אוטומאטי, בקרת דלתות, דואר קולי, מערכת כריזה, ניהול תורים, מתאמים סלולאריים ועוד.
מרכזיית IP מתקדמת
בין סוגי הטלפוניות הקיימות בשוק, בולטת במיוחד מרכזיית IP דיגיטאלית המבוססת על טכנולוגית VoIP שמאפשרת העברת סאונד ווידאו דרך האינטרנט. מרכזיות אלו הופכות למבוקשות בזכות הפונקציות מתקדמות הרבות שהן מספקות כמו שיחת וידאו, פשטות השימוש בהן ומחירן המשתלם. בין היתר, בהיותן מחוברת לרשת האינטרנט הן חוסכות פריסת רשת קווית מסורבלת בעסק, ומאותה סיבה הן גם מוזילות באופן משמעותי עלות של שיחות טלפון בארץ ולחו"ל, מבלי לפגוע ביציבות ואיכות השיחות. בנוסף, מרכזיות אלו מנוהלות דרך מחשב עם ממשק ידידותי לשימוש והן גם מתחברות לסוגים שונים של מכשירי קצה לרבות מחשבים ניידים וטלפונים סלולאריים.
להזמנת טלפוניה מתקדמת
להזמנת טלפוניה עם מגוון שירותי תקשורת מתקדמים המותאמים לצורכי העסק, ולעוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת טל-אר בטלפון 04-8208222 או במייל [email protected].