טלפוניה שירותי תקשורת מגוונים

חברת טל-אר פתרונות תקשורת מחשוב ורשתות מציעה ללקוחותיה העסקיים מבחר מתקדם של סוגי ודגמי טלפוניה שירותי תקשורת, הכולל מרכזיות אנלוגיות, דיגיטליות וענן. טלפוניות אלו מסופקות עם מערכות עזר המעניקות מגוון אפשרויות של שירותי תקשורת חיוניים. על שירותי התקשורת טלפוניה ובחירה נכונה יוסבר בקצרה בהמשך.

למידע נוסף לחצו כאן

 

מערכות עזר לשדרוג שירותי תקשורת

בימינו טלפניות מוצעות עם מגוון מערכות עזר המשדרגות את שירותי התקשורת שלהן, ואשר כוללות פונקציות שונות כדוגמת:

טלפוניה שירותי תקשורת

בחירת טלפוניה מתאימה

מתלבטים איזה טלפוניה מתאימה לעסק שלכם? לרשותכם עומד צוות מקצועי של חברתנו שיסייע לכם בבחירה נכונה של טלפוניה. בנוסף, לפניכם מספר עצות בסיסיות לבחירת טלפוניה.

 

מרכזיית IP מתקדמת

בין סוגי הטלפוניות הקיימות בשוק, בולטת במיוחד מרכזיית IP דיגיטאלית המבוססת על טכנולוגית VoIP שמאפשרת העברת סאונד ווידאו דרך האינטרנט. מרכזיות אלו הופכות למבוקשות בזכות הפונקציות מתקדמות הרבות שהן מספקות כמו שיחת וידאו, פשטות השימוש בהן ומחירן המשתלם. בין היתר, בהיותן מחוברת לרשת האינטרנט הן חוסכות פריסת רשת קווית מסורבלת בעסק, ומאותה סיבה הן גם מוזילות באופן משמעותי עלות של שיחות טלפון בארץ ולחו"ל, מבלי לפגוע ביציבות ואיכות השיחות. בנוסף, מרכזיות אלו מנוהלות דרך מחשב עם ממשק ידידותי לשימוש והן גם מתחברות לסוגים שונים של מכשירי קצה לרבות מחשבים ניידים וטלפונים סלולאריים.

 

להזמנת טלפוניה מתקדמת

להזמנת טלפוניה עם מגוון שירותי תקשורת מתקדמים המותאמים לצורכי העסק, ולעוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת טל-אר בטלפון 04-8208222 או במייל [email protected].