פנסוניק NCP 500 1000

משפחת NCP

מערכות תקשורת PURE IP מתקדמות
KX-NCP500 l KX-NCP1000
PANASONIC PURE IP
משפחת מערכות KX-NCP מבית PANASONIC הינה פתרון תקשורת Pure IP מתקדם המאפשר תקשורת ארגונית אחידה וכוללת.
מערכות KX-NCP משלבות בין טכנולוגיות התקשורת ומערכות המידע מאפשרות בכך מגוון רחב של יישומים ההופכים את התקשורת בארגון לנוחה ויעילה יותר. המערכות כוללות תכונות טלפוניית IP חדשניות, הן על גבי רשתות משרדיות והן על גבי רשתות פס רחב, עם אפשרות להתחבר למספר גדל בהתמדה של ספקי טלפוניית SIP ומאפשרות בכך גמישות והפחתת עלויות התקשורת.
מערכות KX-NCP עוצבו כמערכות מודולריות המותאמות לעולם מערכות המידע, הן בטכנולוגיה והן בתכונות, תוך כדי הקפדה על נוחות וקלות שימוש, איכות, אמינות וידידותיות לסביבה.

המערכות תומכות במגוון יחידות קצה: טלפונים חכמים מבוססי IP, טלפונים דיגיטליים, תוכנות טלפון למחשבים ניידים, טלפוני DECT אלחוטיים, טלפונים רגילים (SLT) וכן אינטגרציה עם טלפונים סלולאריים המאפשרת למשתמשים ניידים ולעובדים מחוץ למשרד להישאר מחוברים לארגון בכל מצב ובכל עת.
תאימות לעולם המחשוב כפועל יוצא ממיזוג עולמות הטלפוניה והמחשוב, עוצבו מערכות KX-NCP באופן המותאם לעולם מערכות המידע כולל מארז בגודל 19" וממשקי RJ45 לשלוחות וקווים להתקנה מהירה ופשוטה ישירות בארון התקשורת.

שימור השקעת לקוח

מערכות KX-NCP עוצבו כמערכות מודולאריות המאפשרות להתאים פתרון תקשורת בהתאם לצרכי הארגון מבחינת קיבולת, טכנולוגיה ויישומים עסקיים.
המערכות עוצבו ותוכננו הן מבחינת הנדסת אנוש והן מבחינה טכנולוגית לתמיכה באפליקציות הקיימות כיום ועם ראייה עתידית לדור הבא, תוך שמירה על תאימות לאחור המאפשרת ללקוח לשמר את השקעתו ולהמשיך ולהשתמש בתשתיות ציוד קיים.

אמינות
PANASONIC יצרנית ציוד האלקטרוניקה והטלפוניה מהמובילות והמתקדמות בעולם, מפעילה מנגנון
בקרת איכות ובדיקות קפדניות המבוצעות במערכות טרם יציאה מהמפעל ומבטיחות את איכות המוצר. בנוסף, ניסיון רב השנים של PANASONIC בתחום הטלפוניה העשיר במרוצת הזמן את מנגנוני איתור ותיקון תקלות אפשריות. כל זאת בשילוב ממשק ניהול מהיר ונוח, מפחית למינימום את פוטנציאל זמן תקלה ומאפשר ללקוח שימוש במערכת יציבה ואמינה לאורך זמן.

ידידותיות לסביבה
PANASONIC כחברה בינלאומית מתקדמת חרטה על דגלה את נושא איכות הסביבה.
מערכות KX-NCP הינן ידידותיות לסביבה החל מתהליך הייצור שאינו כולל עופרת או חומרים כימיים מזיקים, דרך צריכת חשמל מופחתת ועד שימוש באריזות המיועדות לשימוש חוזר

פלטפורמה עשירה בתכונות מתקדמות לייעול העסק שלך:

– קישור בין אתרים ((networking
– תמיכה בפרוטוקול SIP מאפשר קישור לספקי SIP-Trunk ושימוש במגוון יחידות קצה מיצרנים שונים.
– ניתוב שיחות חכם ומערכת תיבות קוליות אינטגרלית.
– גישה ישירה פנימה (DISA)- אפשרות שימוש מרחוק בשירותי המרכזייה.
– אפשרות הטענת קבצי קול (WAV) למרכזיה בזמן המתנה.
– שילוב מכשירים סלולאריים כחלק אינטגרלי ממערכת התקשורת של הארגון המאפשר זמינות מכל מקום בכל זמן.
– Call Center- תכונות ניהול מוקד טלפוני ותוכנות מחשב אינטגרליות המאפשרים לארגון לספק שירות טוב יותר ולשמר את לקוחותיו.
– מגוון יישומי מחשב (CTI) מתקדמים.
– מגוון טלפוני IP.
– תוכנת SoftPhone לעובדים ניידים ולמשרדים מרוחקים.
– פתרון דואר קולי מתקדם הכולל העברת הודעות קוליות לדואר האלקטרוני*.
– תמיכה מובנית בשיחה מזוהה בטלפונים רגילים ובקווי חוץ אנלוגיים**
– ממשק CTI מובנה לקישור למערכות מידע, 'הקפצת מסכים', חיוג ישיר מתוכנות כגון Outlook וכו'…
– שרת מובנה להפעלת מגוון יישומי תקשורת אינטגרלים (Communication Assistant)
המספקים מגוון כלים לבקרה, שיתוף פעולה, נוכחות וזמינות.
– תוכנת ניהול מרכזית.

Networking- קישור בין אתרים
מערכות KX-NCP מאפשרות לחבר את כל אתרי הארגון, משרדים ועובדים ניידים. קישור זה הופך כל ארגון מבוזר לארגון מתקדם בעל תקשורת אחידה ויעילה. רישות האתרים ויכולת שיתוף המשאבים מסייעת לארגון בהפחתת עלויות התקשורת ובהחזר השקעה מהיר.
המערכות תומכות בחיבורי רשת בטכנולוגיית ISDN המסורתיות וכן בטכנולוגיית VOIP.
מערכת KX-NCP מנהלת בצורה מושלמת את כל התקשורת הפנים-ארגונית, בין משרדית ובינלאומית של החברה על גבי רשתות VPN המלכדות תקשורת קול ונתונים.
יישומי SIP
מערכת KX-NCP תומכות בחיבור יחידות קצה וקישור לספקי שירות בפרוטוקול SIP.
פרוטוקול SIP הינו פרוטוקול גנרי המאפשר שימוש ביישומים ויחידות קצה מיצרני צד שלישי כגון טלפוני SIP , SIP Softohone, טלפוני SIP Wi-Fi, מתאמים לטלפונים רגילים/ פקס, קישור ליישומי צד שלישי וכו'.
קישור לספקי שירות בפרוטוקול SIP (SIP Trunk)
כיום השימוש בקווי SIP הפך לשכיח יותר ויותר ומספר ספקי קווי SIP הולך ומתרחב.
יכולת המערכת להתחבר לספקים אלו מאפשרת גמישות רבה לעסק שאינו כבול לשום ספק ויכול להתחבר לספקים שונים מכל מקום.
אין צורך בחיבור תשתית פיזית ולכן גם כאשר העסק משנה מקום, ניתן לחברו לאותו ספק ללא הוספת תשתית או החלפת מספר.
ניתוב שיחות חכם ומערכת דואר קולי אינטגרלית
מרכזיות KX-TDE כוללת מערכת מובנית של ניתוב שיחות ותיבות קוליות לכלל שלוחות המערכת.
המערכת כוללת שני ערוצי דיבור וקיבולת זמן הקלטה של 125 הודעות או 120 דקות .
ניתן להגדיל את כמות ערוצי הדיבור וקיבולת זמני ההקלטות באמצעות הוספת כרטיסים מדגם:
(KX-TDA0194)ESVM4,(KX-TDA0192)ESVM2.
המערכת מציעה מגוון אפשרויות כגון:
– ניתוב שיחות חכם, כולל תתי תפריטים.
– הקלטת קבצי שמע ישירות מהמחשב.
– תיבות קוליות לשלוחות ולקבוצות.
– תמיכה באינטגרציה עם מכשירים סלולאריים.
– DISA- שימוש מרחוק בשרתי המרכזייה.
– השמעת הודעות המתנה לתורים.
– אפשרות שימוש בקבצי קול כמוסיקה בהמתנה.
KX-TVM50/200
בנוסף למערכת המובנית, מרכזיות KX-TDA תומכות בחיבור מערכות דואר קולי מתקדמות מבית PANASONIC – KX-TVM50/200 .
המערכות מציעות מגוון יישומים כגון נתב שיחות מתקדם, שירות דואר קולי רישתי, ניתוב ו/או השמעת הודעה מיוחדת ע"פ מספר המתקשר, תמיכה במגוון שפות (עברית, ערבית, אנגלית, רוסית וכו') , הקלטת שיחות, זיהוי פקס אוטומטי, סימון הודעה כדחופה, חיוג חוזר אוטומטי למשאיר ההודעה, העברת הודעות למנוי או לרשימת תפוצה ועוד.
את ההודעות הקוליות ניתן לקבל במאוחד עם הדואר הקולי, להעביר לטלפון הנייד וכו'- תכונה החוסכת זמן רב ומאפשרת למשתמש לקבל הודעות בכל זמן ומכל מקום.
פתרונות ניידות
מערכות KX-TDE תומכות בטכנולוגיות העדכניות ביותר במטרה לאפשר פתרון ניידות לעובדי הארגון. המערכות משלבות מכשירים סלולאריים ו/או טלפוני DECT אלחוטיים כשלוחות של המרכזייה. באפשרות עובדי הארגון להשתמש בערוצי התקשורת של המרכזייה גם כאשר הם בתנועה מחוץ לארגון.

שילוב מכשירים סלולאריים:
המערכות משלבות שימוש בטלפונים סלולאריים בשני אופנים:
* שלוחה מקבילה: שיחה המתקבלת בשלוחה המשרדית תופנה או תצלצל בו זמנית גם במכשיר הסלולארי, לאחר מענה בסלולארי ניתן להעביר בחזרה את השיחה לשלוחת המרכזייה.
* שלוחה אינטגרלית: ניתן לרשום מכשירים סלולאריים תומכי Wi-Fi ויכולת SIP כשלוחות אינטגרליות של המרכזייה, כך שניתן להשתמש במכשיר הסלולארי גם כשלוחה ולחייג ישירות או למספרים חיצוניים באמצעות קווי החוץ של המרכזייה.
שילוב טלפוני DECT:
באמצעות פיזור אנטנות DECT ניתן ליצור כיסוי אלחוטי רחב של רשת תקשורת טלפוניה אלחוטית המאפשרת למשתמש לשמור על קשר רציף גם כאשר הוא בתנועה. המערכת תומכת במעבר אוטומטי בין האנטנות ומאפשרת ניידות תקשורתית גם במתחמים גדולים.
מגוון מכשירי DECT חכמים המציעים מבחר תכונות כגון:
תצוגת LCD מוארת, רמקול ודיבורית, חיבור מובנה לאוזניות, גישה לתכונות המרכזייה, מענה ודיבור בזמן טעינה, מצב חיסכון בסוללה ועוד….
יישומי CTI מתקדמים (Computer Telephony Integration)
משפחת מרכזיות KX-NCP מכילה ממשק CTI מובנה לצורך קישור עם תוכנות צד שלישי.
הקישור מאפשר אינטגרציה וסנכרון עם יישומים שונים הנמצאים בשימוש הארגון כגון חיוג מתוכנת OUTLOOK , 'הקפצת' מסכים בשיחה נכנסת מתוכנת CRM ועוד….
המערכת תומכת בשני פרוטוקולי CTI:
1. פרוטוקול TAPI – (Telephony Application Programming Interface)
2. פרוטוקול CSTA – (Computer Supported Telecommunication Application )
בנוסף, מרכזיות KX-NCP כוללות משפחת יישומי CTI מובנים – Communication Assistant

Communication Assistant
משפחת Communication Assistant הינה משפחת יישומי CTI מתקדמים המעצימים את יכולת המרכזייה ומובילים לשיפור ולייעול התקשורת בארגון ע"י תקשורת אינטואיטיבית ומגוון כלים לבקרה, שיתוף מידע, נוכחות וזמינות.

משפחת Communication Assistant כוללת 4 יישומים:
Communication Assistant Basic- יישום טלפון ממוחשב בסיסי
Communication Assistant Pro- יישום טלפון ממוחשב מתקדם
Communication Assistant Supervisor – יישום טלפון ממוחשב מתקדם כולל עמדת מפקח
Communication Assistant Operator Console- עמדת מרכזן/ית ממוחשבת
Communication Assistant Basic/Pro
תכונות
• תמיכה במגוון שפות כולל עברית
• אינטגרציה עם תוכנת OUTLOOK או תוכנת CRM
• ניהול ויזואלי של תיבת הדואר באמצעות תוכנת *VMA(Voice Mail Assitant)
• מודול IP SoftPhone
• הצגת מצב אנשי קשר
• רישום שיחות אישי
• הגדרת תכונות לחיוג מהיר
• הפעלת צ'אט
• אפשרות קישור תמונות לאנשי קשר
• אפשרות קישור כתובות URL
• אפשרות שילוב מצלמות רשת
• יכולת הקלטת שיחה
• ניהול קבוצת ועידה

תוכנת Communication Assistant Basic/Pro הינה יישום טלפון וירטואלי ((Softphone המשלב בין הטלפון והמחשב האישי לכדי ממשק תקשורת אחד.
התוכנה פועלת בתצורת 'הצבע והקלק' המאפשרת לבצע את כל פעולות הטלפון באמצעות עכבר ומקלדת. לתוכנות מגוון יכולות ויישומים המאפשרים למשתמש תקשורת יעילה ונוחה יותר, זמינות ומהירות תגובה
Communication Assistant Supervisor
תוכנת Supervisor ממשפחת Communication Assistant מאפשרת בקרה, ניהול גרפי ויזואלי וסקירת ביצועים בזמן אמת של המוקדנים והשיחות הממתינות בתורים. התוכנה כוללת מגוון כלים ותכונות המאפשרים למפקח ניהול קל ויעיל:
• תמיכה במגוון שפות כולל עברית
• הכנסה והוצאת מוקדנים משירות
• האזנה לשיחות
• השתלטות על שיחות
• הצגת כמות שיחות ממתינות בתור
• הצגת זמן המתנה הארוך ביותר
• הצגת סך השיחות הנכנסות
• הצגת זמן המתנה ממוצע
• הצגת סך שיחות ננטשות

Communication Assistant Operator Console
יישום טלפון ממוחשב המאפשר למרכזן או למרכזנית ניהול ויזואלי של השיחות הנכנסות לארגון, ניהול ושליטה במספר רב של שיחות בו זמנית, ספר טלפונים ארגוני, הצגת נתוני המתקשר ועוד.

VMA- Voice Mail Assistant
תוכנת VMA הינה יישום מתקדם לניהול ותפעול ויזואלי של תיבת הדואר האישית כחלק מפתרון איחוד הודעות של מערכות דואר קולי מדגם TVM50, TVM200.
התוכנה מאפשרת גישה מהירה ונוחה לתיבת הדואר והפעלת מגוון פעולות כגון:
• הצגת רשימת הודעות נכנסות מפורטת
• השמעת הודעות המחשב כולל אפשרות מחיקה, דילוג, העברה קדימה ואחורה ושינוי מהירות השמעת ההקלטה.
• אפשרות שמירת הודעות כקובץ
• אפשרות שליחת ההודעה לדואר אלקטרוני
• אפשרות חיוג חוזר למשאיר ההודעה
• שינוי הגדרות התיבה האישית

אינטגרציה עם Microsoft Outllok
יישומי Communication Outlook מאפשרים אינטגרציה עם תוכנת Outlook.
באפשרות המשתמשים לחייג לאנשי הקשר בצורה קלה ופשוטה ישירות מתוך ה Outlook .
בנוסף, בעת שיחה נכנסת ניתן 'להקפיץ' מסך עם נתוני איש הקשר.

IP SoftPhone
יישום טלפון וירטואלי חכם המאפשר הפעלת כל שירותי הטלפון מהמחשב האישי.
ניתן להשתמש במחשב נייד כשלוחה של הארגון ללא תלות במיקום הגיאוגרפי.
הטלפון הווירטואלי כולל תצוגה, 24 לחצנים לחיוג מהיר כולל נוריות חיווי על מצב השלוחה/ קו חוץ
לחצני תכונות, מד איכות הרשת, אפשרות הקלטת שיחות ישירות למחשב, לחצן הדבק וחייג ועוד…

פתרון Call Center
לרמת השירות וליעילות המוקד הטלפוני השפעה מכרעת על יעילות הטיפול בלקוחות ועל רמת שביעות רצון הלקוחות.
מערכת KX-TDE כוללות פתרון מובנה וגמיש לניהול תורים המאפשר טיפול מהיר ויעיל במספר רב של שיחות נכנסות לנציגים במוקדים טלפוניים: מוקדי שירות, מוקדי הזמנות, מרכזי תמיכה, מוקד זימון תורים, טלמרקטינג וכו'….
המערכת מאפשרת חלוקת שיחות חכמה בין הנציגים והמחלקות השונות, שליטה על כמות השיחות הממתינות, השמעת הודעות המתנה בתורים, מעבר בין תורים, הגדרת זמני המתנה ועוד.
תפעול המערכת השוטף ומאגר הנתונים המתקבל מאפשר לארגון לייעל ולשדרג את אופן הטיפול בשיחות המתקבלות במוקד.
מעבר לפתרון המובנה במערכת, ניתן לשלב אפליקציות ממוחשבות נוספות לניהול תורים כגון:
CA Supervisor ממשפחת Communication Assistant או תוכנת Call Center חיצונית כגון: IQ Call-Center , EuroCall, המספקות ניהול תורים דינאמי, ניהול נציגים, מעקב בזמן אמת וניתוח ביצועים.
סדרות טלפונים KX-DT300,KX-NT300
הסדרות מציגות מימד חדש בחוויית השמע והמשתמש וכוללות מגוון תכונות מתקדמות כגון:
• הטייה נפרדת ועצמאית של גוף המכשיר והתצוגה.
• מודול Bluetooth אופציונאלי
• לחצן ניווט מרכזי לגישה נוחה ומהירה
• תצוגה אלפא-נומרית מוארת
• לחצנים גמישים לתכנות
• ממשק מובנה למערכת ראש
• נורית חיווי להודעות/ צלצול
• דיבורית Full Duplex איכותית
• לחיצי תכונות קבועים (המתנה, העברה, חיוג חוזר וכו')
• לחיצי תכנות עם נורית ביקורת (דיבורית, ועידה, עקוב אחריי וכו')
• לחצני תצוגה משתנים
• אפשרות להוספת יחידת לחצנים נוספת (DSS)
• רשימת שיחות אחרונות
• חיפוש שמי בספר טלפונים ארגוני
• כיוון אלקטרוני של עוצמת השמע, הצלצול והתצוגה
• עשר מנגינות צלצול
• חיוג חוזר אוטומטי
• רישום אוטומטי למערוכת גיבוי (KX-NT300)
• מתג מובנה לחבור מחשב (KX-NT300)
• חיבור מכשיר דיגיטלי נוסף ללא צורך בהוספת ממשק שלוחה או חיווט (KX-NT300)

Panasonic מציגה שתי סדרות טלפונים ייעודיים עבור מרכזיות מסדרות KX-NCP, KX-TDA ומרכזיות KX-TDE.
KX-NT300: סדרת טלפוני IP חכמים הכוללים מגוון תכונות המאפשרות העברת קול על גבי רשת IP תוך שמירה על איכות הקול ואמינות גבוהה.
KX-DT300 : סדרת טלפונים דיגיטליים חכמים המאפשרים שימוש במגוון תכונות מתקדמות תוך כדי ניצול ושימוש בתשתית הטלפון הקיימת בארגון.
הסדרות המאופיינות בעיצוב אגרונומי, עוצבו תוך שימת דגש להנדסת אנוש על מנת להעשיר את חוויית המשתמש מחד ולשמור על תפעול קל ונוח מאידך. הסדרות כוללות מגוון מכשירים מסוגננים, אינטואיטיביים, ידידותיים ונוחים לתפעול המאפשרים הדגמה גמישה לצרכי הארגון.