שרות ותחזוקה שוטפת לרשת מחשבים בעסק

מהם שרותי System?

לכל חברה יש רשת מחשבים, שרתים וציודי תקשורת.

משאבים אלו דורשים טיפול- כגון, טיפול בתקלות (לא מצליח להדפיס, מחשב לא נדלק), או טיפול בצרכים נוספים (קלטתי עובד חדש – צריך להגדיר לו מחשבים עם E-Mail), או למשל טיפול מונע (לבדוק גיבויים, לבדוק תקינות שרתים ועוד).

חברת טל-אר מעניקה שרותי System במגוון מסלולים:

א. חוזה שרות מלא (ריטיינר)
במסלול זה האחריות לתקינות רשת המחשבים של הלקוח הנה של חברתנו. אנו יוזמים בדיקות שוטפות לרשת המחשבים, כל הקריאות לטיפול בתקלות הנם במסגרת חוזה השרות, והטיפול בבעיות הנם ללא חיוב נוסף. מסלול זה מתאים לרוב החברות, בין קטנות (עד 10 מחשבים) ובין גדולות (עד 70 -80 מחשבים).

ב. Outsourcing – מיקור חוץ
הצבת מנהל רשתות \ טכנאי קבוע באתר החברה. מתאים לחברות גדולות או לחברות עם צורכי System מוגברים. יתרון ללקוח – אין יחסי עובד מעביד בין מנהל הרשת ללקוח, ביטחון מלא בהגעה של מנהל הרשת לעבודה (מנהל רשת חליפי במקרה של מילואים, מחלה, חופשה וכדומה), תמיכת קו שני של מומחי טל-אר בכל בעיות מסובכות.

ג. חוזה שירות לפי בנק שעות
במסלול זה האחריות לתקינות רשת המחשבים הינה של הלקוח. חברתנו מגיעה לפי יוזמה של הלקוח לטיפול ברשת המחשבים. חברתנו מחויבת במסלול זה לזמני הגעה, בהתאם לחוזה. החיוב הוא לפי שעות עבודה ומחיר השעה יוחד לפי גודל בנק השעות (ככל שבנק השעות גבוה יותר – מחיר השעה ירד).

ד. שירות לפי קריאה
לקוח שיש לו בעיה אבל לא מעוניין לרכוש חוזה שרות יכול להזמין טכנאי לטיפול במגוון בעיות. התשלום במסלול זה הנו לפי שעת עבודה או חלק ממנה.

לפרטים ומידע נוסף צרו עימנו קשר בעזרת טופס הצור קשר.

!צור קשר